reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soňa Kallová

Soňa Kallová

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  793x

Prírodný tvor a (preto) skeptik. Viac tu: https://plnielanu.zoznam.sk/rozhovor-sprievodkyna-sona-kallova/ Zoznam autorových rubrík:  Slovenská spoločnosťPamiatkyPolitikaSúladCestovanie a turistikaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Máme rovnaké podkarpatské korene. Podobnú súčasnosť. Máme aj rovnakú budúcnosť?

Soňa Kallová

Máme rovnaké podkarpatské korene. Podobnú súčasnosť. Máme aj rovnakú budúcnosť?

Keď som sa nedávno nechala presvedčiť na sprevádzanie malej mexickej skupiny po Spiši, netušila som, že stretnem Noru.

  • 28. máj 2023
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 1 151x
  • 8
Déjà-vu rokov osemdesiatych

Soňa Kallová

Politika Déjà-vu rokov osemdesiatych

Tešila som sa, že konečne odzneje pandémia a navrátime sa do (snáď trochu zelenšieho) normálu.

  • 5. mar 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 419x
  • 3
Meditácia Vipassana: ako som to prežila

Soňa Kallová

Meditácia Vipassana: ako som to prežila

Sedím v rýchliku, ktorý závratnou rýchlosťou uháňa do mojej staroby. Už je za polovicou jazdy.

  • 24. okt 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 1 001x
  • 5
Lesná úvaha

Soňa Kallová

Lesná úvaha

Marcový večer. Niečo ma vytiahlo do lesa. V predvečer víkendu, keď stroje stíchli a ľudia sa vracali domov. Celý deň bolo teplo, silnejúce slnečné lúče vyťahovali klíčky zo zeme. Len k večeru sa strhol vietor. Ako predzvesť zmeny.

  • 30. mar 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 291x
  • 2
Smrť pod kolesami

Soňa Kallová

Smrť pod kolesami

Koľko takých prípadov každý z nás za volantom denne vidí? Minimálne jeden, niekedy aj päť. Smrť zvierat pod kolesami áut. Toto je blog pre všetkých, čo jazdia autom.

  • 9. nov 2016
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 329x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu