reklama

Laický názor

Idem voliť. Neviem síce koho, ale idem. Takúto situáciu si ešte nepamätám, doteraz mi vždy bolo nad slnko jasnejšie koho voliť. O tom, komu napokon dám svoj hlas rozhodnú moje dojmy z predvolebných dní. Budem tak sledovať politikov, ich ťahy a machinácie a snáď aj okolité komentáre a pokúsim sa byť úprimná k sebe aj k politikom. Mám síce iba jeden hlas, ale pre mňa a moje svedomie dôležitý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Samozrejme že pre tých, ktorí na politike nie sú osobne (a hlavne materiálne, a tým mám na mysli aj tých, čo chcú radšej ušetriť pol Eura hneď, neschopní vidieť situáciu v kontexte európskeho megazadlženia, ktoré ich aj tak raz dobehne) zainteresovaní, je to o osobných dojmoch a o pocite spravodlivosti. Často už výzor človeka napovedá. Mám v živej pamäti poslednú kampaň pred lokálkami, kde na billboardoch svietili neznáme tváre, ktoré vo mne často vyvolávali spomienky na vyžitých pupkatých komunistických papalášov. Ktovie prečo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhej strane, práve takémuto posudzovaniu sa chcem vyhnúť, teda aspoň sa o to budem snažiť. Budem sa viac pozerať na postoje, argumenty, sledovať prehnané sebavedomie kandidátov a nedostatok pokory, a hlavne občerstvovať si pamäť, aby som sa nenechala oblbnúť pokrytcami a v slovenskej politike tak častými protirečeniami tej istej osoby, nezriedka v rámci jedného mesiaca.

Aby som bola konkrétnejšia: Žitňanskú by som volila, tá ma presvedčila svojou systematickosťou a svedomitosťou, ale plaví sa na zhrdzavenom tankeri, čo vyzerá že pôjde ku dnu. To bude zrejme, z môjho pohľadu, príčinou aj korózie inak stabilného Mostu. SaS aj keď urobila technicky správne (vo vzťahu k EÚ) a zároveň úplne začiatočnícky nesprávne (vo vzťahu k vlastnej krajine) rozhodnutie v novembri, aspoň (zatiaľ) nemá byť prečo skorumpovaná (čo je na Slovensku nevídané). Matovič je snáď tiež čistý ale značne nepredvídateľný (a chýba mu už spomínaná čo i len štipka pokory), SDKÚ je zas predvídateľná ale skorumpovaná, no čo si z toho vybrať?

Soňa Kallová

Soňa Kallová

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  793x

Prírodný tvor a (preto) skeptik. Viac tu: https://plnielanu.zoznam.sk/rozhovor-sprievodkyna-sona-kallova/ Zoznam autorových rubrík:  Slovenská spoločnosťPamiatkyPolitikaSúladCestovanie a turistikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu